کد خبر: ۸۱۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۸
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با افزایش دما در استان، دمای هوا در آبادان و اهواز به‌ترتیب به 47 و 46 درجه سانتیگراد رسید.
دمای هوا در آبادان به ۴۷درجه رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با افزایش دما در استان، دمای هوا در آبادان و اهواز به‌ترتیب به 47 و 46 درجه سانتیگراد رسید.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا چند روز آینده جریانات جنوبی را بر روی استان نشان می‌دهند که باعث انتقال رطوبت از روی خلیج فارس و بعضا وقوع پدیده افزایش رطوبت در برخی نقاط در این مدت می‌شود.

وی افزود: تا آخر هفته جاری هم به دلیل ضرایب بالای ناپایداری در بعضی ساعات شاهد رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده، رعدوبرق و بعضا تندباد لحظه‌ای به‌ویژه در مناطق شمال شرق و شمال و شرق استان خواهیم بود. همچنین به‌علت وزش تندباد لحظه‌ای در این ایام کاهش دید افقی ناشی از برخاستن گردوخاک موقتی به‌ویژه در نیمه جنوبی و بعضاً مرکز استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: حداکثر دمای استان مربوط به آبادان با ‌۴۷ و حداقل مربوط به ایذه با ۲۲ درجه سانتیگراد بوده و دمای هوا در اهواز بین ۲۷ تا ۴۶ متغیر بوده است که بیشترین دمای اهواز در ایام امسال بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: