کد خبر: ۸۱۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۷۸۳
در حالی که مشاجرات فراوانی پیرامون نحوۀ برگزاری دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان مطرح است، ادعایی جنجالی تمام محاسبات را برهم زد.
قانون من‌درآوردی به نفع پرسپولیس؛ ورق به نفع سپاهان برگشت!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  این روزها اصلی‌ترین بحث داغ فوتبال ایران میان باشگاه‌ها، معطوف به نبرد حساس مرحلۀ نیمه‌نهایی جام حذفی، میان پرسپولیس و سپاهان است که به عقیدۀ پرسپولیسی‌ها و سازمان لیگ، با وجود اعطای میزبانی به زردهای اصفهان و برگزاری بازی در نقش جهان اصفهان، باید در فروش بلیت‌ها به صورت 50 به 50 صورت بگیرد که این ماجرا شدیداً باعث بروز اعتراض سپاهانی‌ها شده است، زیرا آنها خواستار برگزاری بازی به صورت قانون 90 به 10 و در اختیار داشتن اکثریت ظرفیت استادیوم خود هستند.

 

در این شرایط که سازمان لیگ معتقد بر برگزاری بازی و تقسیم جایگاه‌ها به صورت 50 به 50 است، عبدالرحمن شاه‌حسینی رئیس سابق کمیتۀ انضباطی با ادعای عجیب خود بر آتش جنجال‌ها افزود و مدعی شد قانونی که سازمان لیگ از برگزاری آن به صورت 50 به 50 در مرحلۀ حذفی جام حذفی سخن می‌گوید من درآوردی است تا این بار ورق به نفع سپاهان بازگردد.

 

رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص می‌گوید: تا جایی که من اطلاع دارم و آیین‌نامه‌های ما هم به نوعی منطبق با آیین‌نامه‌های فیفاست برای بازی سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی باید قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا شود و اینکه می‌گویند قانون ۵۰-۵۰ باید اجرا شود یک قانون من‌درآوردی است که از جیبشان درآورده‌اند. اگر این قانون ۵۰-۵۰ مصوب شده پس چرا در این چند ساله اجرا نشده است؟ مشخص است که چنین آیین‌نامه‌ای وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: