کد خبر: ۸۱۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۲۲۷
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در دیدار با همتای عراقی‌اش، گفت که کشورش پیشنهاد امضاء یک معاهده عدم تجاوز با کشورهای حاشیه خلیج فارس را ارائه کرده است.
ظریف: آماده‌ایم با کشورهای حاشیه خلیج فارس معاهده «عدم تجاوز» امضا کنیم / هیچ زمانی برجام را نقض نکرده‌ایم

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران که همزمان با افزایش تنش میان ایران و آمریکا به عراق سفر کرده، در دیدار با همتای عراقی‌اش، گفت که کشورش پیشنهاد امضاء یک معاهده عدم تجاوز با کشورهای حاشیه خلیج فارس را ارائه کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، او همچنین تاکید کرد که ایران در برابر هر جنگی، چه نظامی و چه اقتصادی با تمام توان از خود دفاع خواهد کرد.

او در ادامه افزود: هیچ زمانی توافق هسته‌ای را نقض نکردیم و اقدامات آمریکا با قطعنامه شورای امنیت در خصوص استفاده از زور تناقض دارد و ما با هرگونه تحرکی در راستای جنگ مقابله کرده و با قدرت و ایستادگی با آن روبه رو خواهیم شد.

ظریف از اروپایی‌ها نیز خواست تا به جای سخن گفتن در باره اینکه به توافق هسته‌ای پایبند هستند، اقدام عملی انجام دهند.

در جریان این دیدار، حکیم، وزیر خارجه عراق هم گفت که کشورش به ایفای نقش میانجی در تنش رخ داده در منطقه خاورمیانه ادامه خواهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
بنده تعجب می کنم ازدولتمردان کشورمان که هنوزتشخیص نداده اند رئیس جمهورآمریکا درتحت کنترصهیونیست هاست! صهیونیسم هرگز اجازه نمی دهید دولتمردان آمریکا درجهت تضعیف رژیم غاصب اسرائیل اقدامی بکنند وپای قراردادی رامضاء نمایند.امروزهم ترامپ کل ثروتش درقبضه صهیونیست ها میباشد. بدون اجازه آنها آب نمی تواند بخورد.

متاسفانه دولت ما ضعیف عمل میکند .! بایستی یک فیلم مستند از تمامی جنایات و کشتارهای آمریکا در دنیا از ویتنام گرفته تا یمن و سوریه و .. با سلاحهای آتشین آمریکائی اسرائیلی همه را به تصویر کشیده و به جهانیان بصورت رایگان عرضه کند تا این عجوزه پیر ادب شود.

چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون نتوانسته مشکل قاچاق کالا، قاچاق مواد مخدر، فساد و مشکلات داخلی را کند چگونه می خواهد مشکل برجام را حل کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: