کد خبر: ۸۱۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۶۷
باشگاه استقلال این روزها درگیر حواشی مختلفی شده است.
دردسر بزرگی که گریبان استقلالی ها را گرفت!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  از روز گذشته که یکی از رسانه‌های داخلی تمام اسناد مالی باشگاه استقلال و خصوصا دستمزد بازیکنان خارجی را لو داده است، فضای آبی‌های پایتخت کاملا متشنج شده است.

 

این فضا به بازیکنان تیم هم منتقل شده است و به نوعی دو دستگی عجیبی بین آن‌ها به وجود آمده است که چرا بازیکنی مانند ایسما باید 250 هزار دلار برای یک نیم فصل دریافتی داشته باشد!؟ شنیده شده حتی برخی خارجی‌های تیم مانند پاتوسی نیز اعتراض خود را به گوش مسئولان باشگاه رسانده اند که حق آن‌ها بیشتر از رقم گذشته است.

 

به طور قطع امیرحسین فتحی و همکارانش کار بسیار دشواری برای راضی کردن بازیکنان تیم برای تمدید قرارداد یا حتی خریدهای جدید باشگاه خواهند داشت زیرا توقع سایر اعضای تیم نیز بالاتر رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: