کد خبر: ۸۱۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۵۳۱
سنگربان شمارۀ یک آبی‌های پایتخت، به دلیل نشر اخبار کذب علیه‌اش، شکایت کرد.
به گزارش خبرداغ ، این روزها با وجود اینکه اوضاع در باشگاه استقلال اصلاً خوب نیست، حواشی هم دست از سر بازیکنان این تیم برنمی‌دارد.

گویا امروز خبرگزاری دانشجو در اقدامی عجیب موضوع انتقال روزبه چشمی به یکی از تیم‌های عربی را به مهدی رحمتی ربط داده است که این خبر با واکنش شدید سنگربان آبی‌ها همراه بوده است.

 


گفته می‌شود، مصطفی صادقی وکیل رحمتی ضمن کذب بودن مطلب فوق اظهار داشت: از خبرگزاری که متعلق به بسیج دانشجویی است انتظار می‌رفت اصول حرفه‌ای در اطلاع رسانی را رعایت کند اما امیدوار هستیم این رسانه در دادگاه اسناد و مدارک کافی را برای این موضوع که مهدی رحمتی در انتقال یک بازیکن به خارج از کشور  نقش دارد را ارائه کند.

وی در پایان گفت: پرونده شکایت از این خبرگزاری به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده و منتظر پاسخ مسئولان این خبرگزاری پیرامون انتشار مطلب مذکور هستیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: