کد خبر: ۸۱۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۶
‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی جوان ۲۵ ساله زاهدانی در کمتر از ۵ ساعت از چنگال آدم ربایان رها شد.
آزادی یک گروگان از چنگال آدم‌ربایان در زاهدانبه گزارش خبرداغ ، سردار محمد قنبری افزود: ساعت ۱۷:۴۸ دقیقه روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در خیابان مصطفی خمینی شهر زاهدان بلافاصله تیمی مجرب از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

سردار قنبری ادامه داد: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل آدم ربایی مشخص شد راننده یک دستگاه سواری هیوندا توسط ۶ سرنشین ۲ دستگاه پژو و ساینا از جلو یک تعمیرگاه خودرو ربوده شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و در کمتر از ۵ ساعت مخفیگاه آدم ربایان را در یکی مناطق شهر زاهدان شناسایی کردند.

وی عنوان کرد: آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، فرد ربوده شده را قبل از رسیدن تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی رها و از محل متواری شدند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان و انگیزه آنان از این آدم ربایی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: