کد خبر: ۸۱۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۸
فردی که به علت برخی اختلافات در یک درگیری برادرش را به شدت مجروح کرده و باعث قتل او شده بود، ساعتی بعد از قتل در عملیات مأموران پلیس کمیجان دستگیر شد.
اختلافات خانوادگی در کمیجان منجر به قتل شدبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ "فکوری" فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در نخستین دقایق بامداد روز گذشته گزارشی از انتقال فردی فوت شده به یکی از مراکز درمانی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که جوانی ۲۳ ساله در یکی از روستاهای شهرستان، با برادر کوچکترش به علت برخی اختلافات درگیر و از ناحیه گردن مجروح می‌شود که در حین انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی، دستگیری فرد قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت و در عملیاتی این فرد دستگیر کردند.

سرهنگ فکوری افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: