کد خبر: ۸۱۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۴۹۶
به نظر می‌رسد باشگاه استقلال و مدافع این تیم بر سر تمدید قرارداد به بن‌بست خورده‌اند.
باشگاه استقلال و ستاره‌ این تیم بالاخره به بن‌بست رسیدند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در حالی که باشگاه استقلال به مدافع تیمش یک هفته زمان داده بود تا در مورد تمدید پاسخ نهایی بدهد هنوز خبری از او نشده است.

وریا غفوری روز 27 اردیبهشت ماه با مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شد و درست یک روز بعد در سایت این باشگاه اطلاعیه‌ای منتشر شد.


در این اطلاعیه‌ای با اشاره به پیشنهادی که آبی‌ها به غفوری داد اشاره شد: «در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خودرا به وریا غفوری برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد نامبرده ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.»

از روز ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد تا امروز 8 روز گذشته و فرصت یک هفته‌ای آبی‌ها به این بازیکن به پایان رسیده ولی غفوری هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده و باشگاه استقلال نیز واکنشی به این موضوع نداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: