کد خبر: ۸۱۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۲۷۵
سناتور آمریکایی:
یک سناتور آمریکایی از قصد دولت برای فروش تسلیحات به عربستان بدون جلب رضایت کنگره خبر داد.
دولت ترامپ از افزایش تنش با ایران برای فروش سلاح به عربستان استفاده می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکایی در مورد گسترش روابط میان عربستان و دولت ترامپ گفت: دولت ترامپ می‌خواهد به بهانه تهدید ایران و افزایش تنش‌ها با تهران، بمب‌های بیشتری را به عربستان سعودی بفروشد، این در حالی است که کنگره آمریکا چندین ماه است که فروش بمب به عربستان سعودی را به دلیل نگرانی درباره کشتار غیرنظامیان یمنی ممنوع کرده است.

به نقل از رویترز،وی در توییتر خود در این باره نوشت: «شنیده‌ام که ترامپ احتمالاً از ابهامات قانون کنترل تسلیحات می‌خواهد استفاده کند و فروش بمب‌های بزرگ و جدید به عربستان سعودی را به شیوه‌ای انجام خواهد داد که مانع از اعتراض کنگره می‌شود این اتفاق احتمالاً این هفته رخ می‌دهد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
فروش سلاحهای ممنوعه و بمب های خوشه ای بدون مجوز به عربستان، امارات، بحرین توسط مدعیان دفاع ازحقوق بشر ازسال 2015 تاکنون!
فروش انواع سلاحهای ممنوعه و بمب های ممنوعه به عربستا، امارات، بحرین و سایر کشورهای عربی توسط ترامپ خلاف قوانین بین المللی است وهم ناقض قوانین بین المللی است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: