کد خبر: ۸۱۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۲۴۰
یک روزنامه انگلیسی بدون افشای منبع خود گزارش کرد که احتمالا«ترزا می»، روز جمعه (فردا) استعفای خود را از سمت نخست‌وزیری انگلیس اعلام خواهد کرد.
تایمز: «ترزا می» احتمالا فردا استعفای خود را اعلام می‌کندبه گزارش خبرداغ، روزنامه انگلیسی تایمز گزارش کرد که «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس احتمالاً فردا (جمعه) استعفای خود را اعلام می‌کند.

بنا بر این گزارش، می شب گذشته (چهارشنبه) با فشارها برای کناره‌گیری از سمت نخست‌وزیر انگلیس مقابله کرد و تأکید داشت که امروز را به مبارزه برای انتخابات اروپا تخصیص خواهد داد.

همپیمانان نخست‌وزیر انگلیس با اینحال اعلام کرده‌اند که می بعد از دیدار با «گراهام برادی» رئیس کمیته 1992، استعفای خود را اعلام خواهد کرد.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
وزیردفاع انگلیس شکر خورده و در جانبداری از آمریکا گفته ایرانیان باید تهدید نظامی آمریکا را جدی بگیرند! در پاسخ باید گفت از آمریکا با 21 تریلیون دلار بدهی، ارتش آلوده و آمار خودکشی بالا کاری ساخته نیست. انگلیسی‌ها فکری به حال خودشان بکنند که بعد از آمریکا نوبت به آنان می‌رسد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: