کد خبر: ۸۱۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۳۷۱
محمد سیانکی که در جریان گزارش دیدار پرسپولیس و السد، دائماً مشغول تعریف و تمجید از ژاوی بود و حمایت از نمایندۀ کشورمان را رها کرده بود، ادعایی باورنکردنی را مطرح کرد.
توهین زشت و باورنکردنی مجری پرحاشیه به پرسپولیس؛ سرخ‌ها به سیم آخر زدند!به گزارش خبرداغ ، محمد سیانکی که به عنوان گزارشگر، گزارش دیدار حساس پرسپولیس و السد را در روز خداحافظی ژاوی از دنیای فوتبال بر عهده داشت، دقایقی پیش به اعتراض گستردۀ هواداران پرسپولیس، مبنی بر حمایت علنی از ستارۀ السد واکنش نشان داد و سرخ‌ها را خشمگین‌تر از قبل کرد!

 

سیانکی که در جریان گزارش دیدار پرسپولیس و السد دائماً تمرکزش بر روی ژاوی بود و خداحافظی او از دنیای فوتبال را یادآور می‌شد؛ در پاسخ به هواداران پرسپولیس اذعان داشته است که خداحافظی ژاوی از دنیای فوتبال به مراتب مهم‌تر از دیدار پرسپولیس که از پیش حذف شده بود، بوده است و به همین دلیل از  ژاوی تمجید به عمل آورده است که این ادعا خشم پرسپولیسی‌ها را دو چندان کرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: