کد خبر: ۸۱۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۴۲۷
موسسه علوم فنون جزیره کیش نام نویسی ترم های جدید زبان انگلیسی برای فصل تابستان را آغاز کرد.
شروع نام نویسی ترم های جدید زبان انگلیسی در موسسه علوم و فنون کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دوره های جدید ترم تابستانی زبان انگلیسی3 روز در هفته در روزهای زوج و فرد برای سطوح مختلف سنی خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در مقطع آیلس برگزار می شود.

علاقمندان می توانندتا 11 تیر، با مراجعه به موسسه علوم و فنون کیش و ارائه کارت کیشوندی از تخفیف 20درصدی نام نویسی ترم های تابستانی زبان انگلیسی برخوردار شوند.

لازم به ذكر است موسسه آموزشي علوم و فنون كيش از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد كيش است و بزرگ ترين متولي آموزش زبان هاي خارجي در كشور محسوب مي شود که با صدها شعبه در شهرهای مختلف به هموطنان خدمات آموزشی ارائه می کند.

این موسسه در کنار آموزش زبانهای خارجی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی متعددی دارد و تاسيس مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای و مهارت های پیشرفته در سال 1389 نیز بخش دیگری از فعالیت های این موسسه در جهت توسعه فعالیت های آموزشی است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: