کد خبر: ۸۱۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۴۹۲
رئیس هیئت مدیره استقلال ادعای عجیبی را دربارۀ سرمربی فصل بعد استقلال مطرح کرد.
عجیب و باورنکردنی؛ خبری شوکه‌کننده درباره سرمربی فصل آینده استقلالبه گزارش خبرداغ ، وینفرید شفر بعد از کسب چند نتیجۀ ضعیف با استقلال تهران از کار برکنار شد و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت جایگزین پیرمرد آلمانی گردید. از همان تاریخِ انتخاب مجیدی مقرر شد هفت محبوب آبی‌ها تا پایان فصل روی نیمکت بنشیند تا مسئولان استقلال برای فصل بعد یک مربی خارجی و تراز اول را به عنوان سرمربی جدید تیم‌شان مطرح کنند که تا کنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

 

حال کامران منزوی، رئیس هیئت مدیره استقلال در آخرین اظهار نظر خود دربارۀ انتخاب سرمربی فصل بعد این تیم صحبت‌های عجیبی را بر زبان آورده است. منزوی اظهار داشت در حال حاضر 15 نفر گزینۀ هدایت استقلال تهران برای فصل آینده هستند. 15گزینه در نوع خود بسیار جالب و باورنکردنی است و بیشتر به طنز نزدیک است تا واقعیت.

 

در هر صورت باید دید که در آیندۀ نزدیک سرنوشت نیمکت استقلال چه خواهد شد و کدام شخص افتخار هدایت تیم پرطرفدار پایتخت را بدست می‌آورد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: