کد خبر: ۸۱۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۳۸۷
شنیده می‌شود با انتخاب نکونام به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان، کاپیتان‌های تراکتورسازی از تصمیم خود برای جدایی صرف نظر کرده‌اند.
اقدام نکونام مانع جدایی سوپرستاره‌های تراکتوسازی شد!+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، روز گذشته هم‌زمان با توافق جواد نکونام با فولاد خوزستان، خبرهایی درباره ماندن ستاره‌های ملی‌پوشتراکتورسازی در این تیم شنیده شد.


پیش از این گفته می‌شد اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی قصد دارند از این تیم جدا شوند. اما اتفاقات دیروز نشان می‌دهد شایعاتی که دربارۀ نارضایتی این بازیکنان از انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید قرمزهای تبریز شنیده می‌شد، چندان هم شایعه نبوده و دلیل تصمیم ستاره‌های ملی‌پوش برای جدایی، حضور بازیکن سابق اوساسونا روی نیمکت تراکتورسازی بوده است.

با این حساب به نظر می‌رسد سوپرستاره‌ای پُرشورها را فصل آینده هم در پیراهن این تیم خواهیم داد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: