کد خبر: ۸۱۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۵۲۵
برنامه فوتبال برتر نتوانسته تاکنون عملکرد موفقی در تلویزیون داشته باشد.
جانشین عادل فردوسی‌پور نابود شد!+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پس از آن‌که برنامه نود با اجرای عادل فردوسی‌ پور از کنداکتور شبکۀ سه حذف شد، صداوسیما، برنامه فوتبال برتر را جایگزین آن کرد.

اما فوتبال برتر که با اجرای محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده تلویزیون می‌رود، تاکنون با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است. گفته می‌شود پس از قهرمانی پرسپولیس،  سیدجلال حسینی دعوت این برنامه و میثاقی را قبول نکرده است و بهانۀ آن هم درخواست پول بوده است. ظاهراً کاپیتان سرخ‌پوشان اعلام کرده که به‌ جز برنامه نود در هیچ برنامۀ دیگری مجانی حضور نخواهد یافت.


مسئله حاشیه‌ساز دیگر، تماس میثاقی با بسیاری از عکاسان برای ارسال عکس‌های برتر لیگ بوده که با مخالفت تعداد زیادی از آن‌ها مواجه شده است.

اتفاقاتی که اگر پی آن را بگیریم به چیزی جز حمایت از عادل فردوسی‌‎پور نمی‌رسیم. بسیاری از مردم ایران هنوز هم منتظر بازگشت برنامه پرطرفدار نود با اجرای مجری توانمندش به تلویزیون هستند و نمی‌توانند برنامه و فرد دیگری را به عنوان جانشین آن قبول کنند!

با این شرایط بعید نیست پروژۀ جدید مدیران صداوسیما به شکست بیانجامد!

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: