کد خبر: ۸۱۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۳۲۱
ستاره جنجالی برانکو به شایعات جدایی‌اش از پرسپولیس واکنش نشان داد.
واکنش کاپیتان قرمزها به جدایی از پرسپولیس + عکس به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیس شب گذشته در آخرین دیدار خود در مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد با دو گل مهدی ترابی و علی علیپور پیروز شد.

 

امید عالیشاه وینگر سرخ‌پوشان که صحبت‌های زیادی مبنی بر جدایی او در پایان فصل به گوش می‌رسد در مصاحبۀ پس از پایان مسابقه با تکذیب شایعات اعلام کرد که با پرسپولیس قرارداد دارد و فصل آینده هم  پیراهن تیم محبوبش را بر تن خواهد کرد.

 

 

 

پس از مصاحبۀ امید عالیشاه علیه برانکو در پایان دیدار با پیکان ، سرمربی کروات قرمزهای پایتخت شمارۀ 2 تیمش را کنار گذاشت اما با عذر خواهی به پرسپولیس بازگشت. عالیشاه شب گذشته در دیدار با السد در ترکیب اصلی حضور داشت و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست تا به شایعۀ جدایی‌اش پایان دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: