کد خبر: ۸۱۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۲۳۱
فرمانده انتظامی شهرستان چادگان گفت: جوان ۱۸ ساله ساکن روستای خرسانک بخش چنارود شهرستان چادگان به دلیل اختلافات محلی به ضرب گلوله کشته شد.
جوان ۱۸ ساله با اسلحه به قتل رسیدبه گزارش خبرداغ، سرهنگ ولی اروجی اظهار کرد: بر اثر اختلافات محلی و درگیری به وجود آمده متأسفانه جوان ۱۸ ساله اهل روستای خرسانک بخش چنارود به ضرب گلوله کشته شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه نیروهای انتظامی و آگاهی به محل حادثه اعزام شدند که بازرسی‌ها و تحقیقات محلی آغاز شد.

اروجی از تشکیل شورای تأمین شهرستان در محل حادثه خبر داد و افزود: قاتل این جوان پس از این اتفاق از محل گریخته که با بررسی سرنخ‌ها توسط پلیس قطعاً دستگیر و تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چادگان، افزود: این‌گونه حوادث برای چندمین بار در سال جاری اتفاق می‌افتد که ضرورت بازبینی صدور مجوز اسلحه و آموزش دقیق آن را دو چندان می‌کند.

چادگان دارای دو بخش مرکزی و چنارود است که ۵۳ روستا را در بر می‌گیرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: