کد خبر: ۸۱۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۳۰۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سومین قربانی حادثه انفجار تعمیرگاه در منطقه غرب تهران از زیرآوار خارج شد.
قربانیان حادثه انفجار در تهران به 3 نفر رسیدبه گزارش خبرداغ ، « سید جلال ملکی» شامگاه دوشنبه در این باره به ایرنا بیان کرد: عملیات آوار برداری و جستجوی افراد توسط آتش نشانان بیش از 7 ساعت بطول انجامید که در نهایت جسم بی جان 3 مرد از زیرآوار خارج شد.

وی افزود: این حادثه در ساعت 13 و 21 دقیقه امروز روی داد که بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: در همان لحظات اولیه جسم بی جان یک مرد از زیرآوار خارج شد که به گفته شاهدان عینی 2 مرد دیگر زیرآوار گرفتار بودند.

وی تصریح کرد: عملیات آواربرداری آتش نشانان ادامه یافت و ساعاتی بعد جسم بی جان 2 مرد دیگر از زیرآوار خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عملیات آواربرداری و جستجوی افراد همچنان توسط آتش نشانان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر شدت انفجار ساختمان یک طبقه به همراه زیرزمین یک تعمیرگاه در منطقه جلال آل احمد ریزش کرد که در این حادثه 3 مرد که در داخل این تعمیرگاه حضور داشتند در زیرآوار جان باختند.

همچنین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تکنسین های اورژانس با استفاده از 2 دستگاه آمبولانس و یک موتورلانس در محل حادثه همچنان حضور دارند.

محمد کرم درآبادی افزود: تا این لحظه تکنسین های اورژانس 2 مرد مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.
گفته می شود بر اثر انفجار کپسول گاز خودرو سمند در مقابل یک تعمیرگاه در منطقه جلال آل احمد این محل دچار انفجار و آتش سوزی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: