کد خبر: ۸۱۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۵
سرمربی کروات پرسپولیس آمار بسیار خوبی مقابل حریف قدرتمند سرخ‌ها دارد.
ترس شدید تیم متمول عربی از برانکوبه گزارش خبرداغ ، امشب تیم‌های پرسپولیس و السد آخرین دیدار از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

 

این دیدار برای سرخ‌‎ها رسماً جنبه تشریفاتی دارد چرا که پرسپولیس در صورت پیروزی هم به دور بعد صعود نخواهد کرد اما در سوی دیگر، این بازی اهمیت زیادی برای قطری‌ها دارد به این دلیل که آن‌ها برای صدرنشینی بازی خواهند کرد که امتیاز ویژه‌ای در دور بعد به حساب می‌آید.

 

اما برانکو آمار خوبی مقابل السد به جا گذاشته است. برانکو تاکنون ۲ بار السد را ناکام گذاشته و امروز به دنبال هت تریک است. او یک بار مانع از سرگروهی السد شد، یک مرتبه اجازه صعود به فینال را به این تیم نداد و حالا هم اگر این تیم را شکست دهد، احتمال دارد یاران ژاوی صدرنشینی را از دست بدهند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: