کد خبر: ۸۱۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۸۲۶
مرد اول نیمکت پرسپولیس ستاره سپاهان را برای تیم خود در نظر دارد.
تیر برانکو به سنگ خورد؛ دست پرسپولیس از ستاره سپاهان کوتاه ماند!به گزارش خبرداغ ، کی‌روش استنلی سوارز مهاجم گلزن و آماده سپاهان امسال موفق شد در کنار شیمبا آقای گلی لیگ برتر ایران را به دست آورد و تیم‌های زیادی را خواهان خود ببیند.

 

یکی از آن‌ها پرسپولیس است که به شدت از نبود یک مهاجم آماده و چارچوب شناس در ترکیب تیمش رنج می‌برد. برانکو نیز با توجه به ضعف قطعی در آن پست به دنبال یک مهاجم امتحان پس داده است که بهترین گزینه، کی‌روش است اما خرید او با توجه به علاقه زردپوشان کار دشواری است.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که سپاهان به مهاجم برزیلی پیشنهاد تمدید داده است و مدیربرنامه‌های او نیز اعلام کرده کی‌روش در ایران تنها به سپاهان فکر می‌کند و اگر از فوتبال ایران جدا نشود حتما با سپاهان تمدید می‌کند. به این ترتیب به نظر می‌رسد تیر برانکو به سنگ خورده است.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: