کد خبر: ۸۱۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۲۳۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از روز پنجشنبه تا کنون با موجی از مسمومیت و جان باختن بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی حاوی متانول در اصفهان روبرو شدیم؛ به گونه‌ای که در ۳ بیمارستان اصفهان، ۲۵ نفر به این دلیل مراجعه کرده‌اند.
مرگ و مسمومیت ۲۹نفر با مشروبات الکلی تقلبیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از روز پنجشنبه تا کنون با موجی از مسمومیت و جان باختن بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی حاوی متانول در اصفهان روبرو شدیم؛ به گونه‌ای که در ۳ بیمارستان اصفهان، ۲۵ نفر به این دلیل مراجعه کرده‌اند.

دکتر طاهره چنگیز با اعلام این خبر، اظهار داشت: متاسفانه تا کنون ۴ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی حاوی متانول در اصفهان فوت کرده‌اند و تعدادی از مسمومین نیز در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های اصفهان از جمله در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و ۳ نفر نیز تحت دیالیز هستند.

وی تاکید کرد: متاسفانه سن این افراد کمتر از ۳۵ سال بوده است و از بابت توزیع مجدد مشروبات الکلی تقلبی حاوی متانول، نگرانی داریم البته مقامات انتظامی و آگاهی به شدت در صدد پیگیری این موضوع هستند.

بنابر اعلام وبدا، چنگیز یادآور شد: مردم و به ویژه جوانان مراقبت کنند که گرفتار رفتارهای پرخطر و در نهایت مرگ زودرس نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: