کد خبر: ۸۱۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۰
در جلسه امروز کمیسیون بهداشت مقرر شد؛
یک عضو کمیسیون بهداشت تاکید کرد: این موضوع از این بابت مهم است که فشار خون باعث بسیاری از بیماری‌های دیگر هم می‌شود و ما امروزه شاهد فشار خون در سنین پایین هم هستیم.
افراد دچار فشار خون در مراکز درمانی شناسایی می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، منوچهر جمالی سوسفی در مورد جلسه عصر امروز کمیسیون بهداشت گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز شناسایی بیمارانی بود که دچار فشار خون هستند. مقرر شد که این شناسایی به کمک مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر کشور انجام شود.

 عضو کمیسیون بهداشت تاکید کرد: این موضوع از این بابت مهم است که فشار خون باعث بسیاری از بیماری‌های دیگر هم می‌شود و ما امروزه شاهد فشار خون در سنین پایین هم هستیم.

وی تاکید کرد: موضوعات دیگری هم درباره مدیریت دارو و غذا در کشور مطرح شد که مقرر شد دستگاه‌های مربوطه با معاونت غذا و دارو در وزارت بهداشت هماهنگ شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: