کد خبر: ۸۱۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۳۳۳
وزیر کشور در حکمی محمدحسن جابری انصاری، را به عنوان سرپرست جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل منصوب کرده است.
تعیین سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این حکم آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد و سوابق مؤثر در حوزه اطلاع‌رسانی، به موجب این حکم، جنابعالی را به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، منصوب می نمایم.

برقراری ارتباط و همکاری پویا با اصحاب رسانه، تعامل با شورای اطلاع رسانی  دولت، پاسخگویی به هنگام و متقن به موارد مطروحه در رسانه ها و فضای مجازی و پیگیری و انجام شایسته امور مربوط به مراودات و تعاملات بین المللی از جمله اموری است که انتظار دارد در راستای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید با تلاش و برنامه ریزی مناسب و شایسته نسبت به تحقق آن اهتمام نمائید.

گفتنی است، شجاعی کیاسری در پی استعفا از ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، به عنوان دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور و دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده، فعالیت خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: