کد خبر: ۸۱۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۱۵۷۵
دو باشگاه بزرگ لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن یکی از بهترین هافبک ‌های لیگ هستند.
به گزارش خبرداغ ، باشگاه‌های لیگ برتر بلافاصله پس از به پایان رسیدن فصل فعالیت‌های لیگ برتری خود را آغاز کرده‌اند، به همین خاطر هر لحظه اخبار تازه‌ای درخصوص جابجایی بازیکنان بزرگ به گوش می‌رسد.

 سید محمد رضا حسینی، هافبک - مهاجم همه چیز تمام ذوب آهن اصفهان به واسطه تمام شدن مدت قرادادش، یکی از سوژه‌های ناب نقل‌وانتقالاتی به حساب می‌آید. این طور که از شواهد پیداست باشگاه تراکتورسازی پس از به بن‌بست رسیدن مذاکراتش برای نگه داشتن سه بازیکن سرباز خود یعنی، مهدی پور و پهلوان و اسماعیلی فر، روی سید محمد رضا حسینی دست گذاشته  و قصد دارد با دادن یک پیشنهاد نجومی این بازیکن خوش اخلاق را به خدمت بگیرد.

 


به اتمام رسیدن قرارداد حسینی با ذوب آهن بهترین بهانه برای آغاز مذاکرات تراکتورسازی با این بازیکن محسوب می‌شود، البته تی‌تی‌ها برای جذب شاه ماهی نقل‌وانتقالاتی لیگ یک رقیب بسیار جدی نیز دارند ، همان طور که پیش از این در خبرها داشتیم، باشگاه پرسپولیس نیز سرسختانه به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن می‌باشد، البته سران ذوب آهن نیز بی‌میل برای تمدید با این بازیکن نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: