کد خبر: ۸۱۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۸۱۵
دو شب پیش و در یکی از رستوران‌های تهران کاپیتان استقلال با مربی اخراجی تیم جلسه‌ای برگزار کرد.
خیانت به استقلال؛ جلسه مخفیانه رحمتی با شفر+ عکسبه گزارش خبرداغ ، در یک رستوران مجلل در شمال شهر تهران، مهدی رحمتی کاپیتان با تجربه استقلال با وینفرید شفر مربی اخراجی آبی‌ها دیدار کرد.

 

سرمربی آلمانی چندی پیش اعلام کرده بود تا زمانی که پول خود را کامل دریافت نکند در ایران خواهد ماند و در روزهای اخیر نیز شایعاتی مبنی بر احتمال هدایت یک تیم (سایپا) از سوی او شنیده می‌شد. در چنین قابی رحمتی که در انتهای فصل قرادادش با استقلال تمام می‌شود احتمالا راهی تیم دیگری خواهد شد.

 

مهدی رحمتی گلر محبوب شفر بود و با حضور فرهاد مجیدی نیمکت نشین حسین حسینی شده تا بیش از پیش احتمال جدایی او قوت بگیرد. به نظر می‌رسد جلسه دو شب پیش این دو درخصوص همکاری در فصل بعد لیگ برتر بوده است و این درحالی است که رحمتی هنوز رسما بازیکن استقلال است و این به نوعی خیانت به باشگاه محسوب می‌شود.

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: