کد خبر: ۸۱۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۹
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا آخر این هفته بارش‌های بهاری در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد، از این رو احتمال سیلابی شدن مسیل رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، تگرگ و صاعقه در این مناطق پیش بینی شده است و بنابراین هموطنان مراقب باشند.
ادامه بارش‌های بهاری تا پایان این هفته در بیشتر نقاط کشور / تهران از فردا بارانی می شود

به گزارش خبرداغ، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا آخر این هفته بارش‌های بهاری در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد، از این رو احتمال سیلابی شدن مسیل رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، تگرگ و صاعقه در این مناطق پیش بینی شده است و بنابراین هموطنان مراقب باشند.

فریبا گودرزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز ( 29 اردیبهشت ) در بخش هایی از جنوب، جنوب شرق، شرق، غرب و شمال غرب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.
وی اظهار داشت: شدت بارش ها امروز در استان های کرمان، شمال فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی و فردا بارش علاوه بر این مناطق در جنوب، غرب، مرکز، سواحل غربی دریای خزر و استان های البرز و تهران ادامه خواهد داشت و شدت بارش ها در استان های چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، غرب کرمان و شرق هرمزگان خواهد بود.
گودرزی ادامه داد: سه شنبه بارش ها به جز در غرب و جنوب غرب در بیشتر مناطق کشور ادامه خواهد داشت، چهارشنبه بارش بر روی نوار غربی کاهش می یابد اما در سایر مناطق ادامه دارد.

*** آبگرفتگی مسیل ها و رودخانه ها
کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: از آنجا که بارش‌های بهاری تند و رگباری هستند، از این رو احتمال آبگرفتگی معابر شهری مناطق یاد شده، طغیان رودخانه ها و مسیل ها و وقوع صاعقه در ارتفاعات وجود دارد و هموطنان از اسکان در مسیر مسیل ها و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و کوهنوردان نیز از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

*** تهران بارانی می شود
گودرزی افزود: امروز آسمان تهران صاف است و پدیده خاصی ندارد فقط گاهی با باد ملایم همراه خواهد بود اما از فردا تا پنجشنبه احتمال بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق وجود دارد. کمینه دمای امروز پایتخت 18 بود و بیشینه آن به 31 درجه خواهد رسید.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شهرکرد با دمای 3 درجه بالای صفر و اهواز 42 درجه بالای صفر، به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: