کد خبر: ۸۱۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۶
مشاور نخست وزیر عراق گفت: ما منتظر نمی مانیم که دروازه جهنم به روی ما گشوده شود. انتقال پیام بین این دو و ایفای نقش میانجی گری تصمیمی است که سران عراق برای جلوگیری از جنگ میان ایران و امریکا گرفته اند. پومپئو اخیرا به بغداد سفر کرد و نخستین پیغام واشنگتن به تهران را منتقل کرد.
درخواست پومپئو از نخست وزیر عراق: کانال پشت پرده ارتباطی بین آمریکا و ایران برای رساندن پیغام ها باشیدعرب نیوز نوشت:  در طول چندین هفته ی گذشته، نخست وزیر عراق نقش پستچی را برای تهران و واشنگتن ایفا کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ یکی از مشاوران عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق می گوید: مایک پومپئو در سفر به بغداد از عبدالمهدی خواست که کانال پشت پرده ارتباطی بین امریکا و ایران برای رساندن پیغام ها باشد.

این مشاور اضافه کرد: ما منتظر نمی مانیم که دروازه جهنم به روی ما گشوده شود. انتقال پیام بین این دو و ایفای نقش میانجی گری تصمیمی است که سران عراق برای جلوگیری از جنگ میان ایران و امریکا گرفته اند.  پومپئو اخیرا به بغداد سفر کرد و نخستین پیغام واشنگتن به تهران را منتقل کرد.

یک مشاور دیگر عبدالمهدی در این رابطه گفت: پومپئو از عبدالمهدی خواست که به ایران بگوید پایگاه ها و اردوگاه های امریکا در عراق را خارج از محاسبات خود بگذارند و آن ها را از انچه در خلیج فارس در حال وقوع است، دور نگه دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: