کد خبر: ۸۱۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۱۲۷۱
آبی پوشان پایتخت کار بسیار دشواری برای حفظ وریا غفوری خواهند داشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  آبی های پایتخت کار تمدید قرارداد ستاره های ارزشمند خود را از هم اکنون شروع کرده است و در راس آن‌ها وریا غفوری مدافع ارزشمند و ملی‌پوش آبی‌ها قراردارد که مذاکرات خود را برای تمدید با آبی‌ها شروع کرده است و از مسئولین استقلال هفت روز زمان خواسته تا پاسخ نهایی خود را به تیم اعلام کند.

 

غفوری فوق ستاره آبی ها که از بازیکنان ثابت و اصلی تیم استقلال به حساب می‌آید برای فصل بعد دو پیشنهاد خارجی و یک پیشنهاد داخلی دارد و گویا این پیشنهادها او را در مسیر جدایی از استقلال قرار داده است. 

 

 

وریا غفوری پیش از این گفته بود با توجه به بدقولی مسئولان تیم و مشکلات فراوان مالی استقلال باید برای آینده خود تصمیم بگیرد و این شاید موجب شود تا غفوری به لژیونر جدید فوتبال ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس تبدیل شود.

 

لازم به ذکر است سیاست باشگاه استقلال در مذاکره با بازیکنان جهت تمدید قرارداد، تاکید بر حفظ آنها و شفافیت در همه موارد است و در این راستا هواداران استقلال به صورت دقیق در جریان نحوه مذاکرات قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: