کد خبر: ۸۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۵۷۳
در آستانۀ برگزاری دیدار حساس پرسپولیس برابر پارس جم جنوبی، اتفاقات عجیبی در حال رقم خوردن است.
جنجال و درگیری در پرسپولیس؛ پرسپولیس قهرمان نمی‌شود!به گزارش خبرداغ ، در حالی که پرسپولیس تهران تمام تمرکز خود را بر روی دیدار حساسش مقابل پارس جم جنوبی گذاشته تا با کسب پیروزی در این دیدار بتواند قهرمانی‌اش را در فصل 97/98 جشن بگیرد، به راه افتادن موجی از اعتراضات و ادعاهای باورنکردنی و عجیب عملاً تمرکز تیمی را از سرخ‌های تهران گرفته است که می‌تواند عامل بزرگی بر شکست این تیم در دیدار حساس برابر شاگردان تارتار باشد!

 

اتفاقی که موجب ایجاد دو دستگی در میان سرخ‌های تهران شده است، حضور اشکان خورشیدی به عنوان داور دیدار پرسپولیس و پارس جم جنوبی است، داوری که در فصل گذشته به سود شاگردان تارتار اعلام پنالتی کرد تا تشخیص پرابهام او باعث شود که محسن فروزان خود را به محوطۀ جریمه سرخ‌ها برساند و به عنوان زنندۀ ضربۀ پنالتی پشت توپ قرار بگیرد تا بازی عملاً در اوج حاشیه قرار بگیرد که در آخر این دروازه‌بان جنجالی پنالتی را خراب کرد.

 

برخی هواداران پرسپولیس بر این باورند که حضور اشکان خورشیدی در این دیدار به عنوان داور، باعث شکست پرسپولیس در لیگ خواهد شد و سکوت باشگاه نیز عاملی دیگر بر بریده شدن سر تیمشان در هفتۀ پایانی لیگ است که هواداران سرخ‌ها شدیداً نسبت به آن معترض شده‌اند!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: