کد خبر: ۸۱۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۷۴۴
یکی از سایت های اروپایی مدعی است که ستاره سابق پرسپولیسی ها به تیم دیگری نقل مکان خواهد کرد.
خبری خوش برای پرسپولیسی ها؛ لژیونر سرخ باز میگردد! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بنا بر اعلام یک سایت کشور کرواسی صادق محرمی ستاره سابق پرسپولیسی ها به تیم دیگری نقل مکان خواهد کرد. بازیکن محبوبی که هنوز هم که هنوز است، طرفداران پرسپولیس بازی های درخشان این بازیکن را در خط دفاع این تیم فراموش نکرده اند و مطمئنا از شنیدن این خبر بسیار خوشحال خواهند شد. این بازیکن پیش از شروع فصل جاری از این تیم جدا شد و به دیناموزاگرب کرواسی پیوست.



صادق محرمی در تیم جدیدش عملکرد بدی نداشت و در دیدارهای زیادی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیمش قرار گرفت. اما سایت ورزشی  Germanijak کرواسی، با انتشار مطلبی، مدعی شد که تیم دیناموزاگرب، جناح راست خط دفاع خود را تقویت کرده است و از این رو قصد دارد محرمی را بفروشد.

 

  

گفتنی است، برانکو پس از رفتن محرمی، مهدی شیری را در پُست دفاع راست جذب کرد اما این مدافع درخشش چندانی در ترکیب سرخ‌ها نداشته است و عملکردش با انتقاد بسیاری از هواداران هم روبه‌رو شده است. سرمربی کُروات قرمزهای پایتخت هم، مدتی قبل در مصاحبه‌ای، چراغ سبز را برای بازگشت برخی ستاره‌هایی که از این تیم جدا شده‌اند، نشان داده بود.

با شرایط موجود به نظر می‌رسد راه برای بازگشت محرمی به پرسپولیس باز شده است و این بازیکن را می‌توان اولین بمب نقل‌وانتقلاتی قرمزها در تابستان نامید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: