کد خبر: ۸۱۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۲۲۵
سرخ های پایتخت با بازیکن جوان و پدیده ارزشمند باشگاه استقلال قرارداد داخلی بستند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پارسا جعفری و ساسان زمانه دو سنگربان جوان تیم امید آبی های پایتخت که هر دو  جزو بهترین‌های فصل گذشته بودند و تاثیر بسزایی در قهرمانی تیم امید استقلال داشتند و رکورد دار کلین‌شیت در طول فصل هم بودند، از این تیم جدا شده و راهی دو تیم پرسپولیس و سایپا شدند!

 

 

ساسان زمانه گلر جوان تیم امید استقلال که چند بار در تمرینات تیم بزرگسالان آبی ها هم شرکت کرده بود، با توجه به معطل شدن از سوی مدیریت آکادمی استقلال تصمیم گرفت از استقلال جدا و به جمع تیم رقیب یعنی سرخ های پایتخت بپیوندد. این ستاره جوان عدم اشتیاق مدیران تیم را دلیل اصلی جدایی از جمع استقلالی ها دانسته است. این بازیکن از ستارگان آینده‌دار استقلال محسوب می‌شد که مدیران تیم مسیری مانند حسین حسینی برای او در نظر داشتند.

 

ساسان زمانه با نظر برانکو و با قرارداد داخلی به تیم رقیب پیوست و بزودی قرارداد رسمی او با بزرگسالان پرسپولیس منعقد می‌شود تا از فصل آینده جانشین ابولفضل درویشوند گلر سوم پرسپولیسی‌ها شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: