کد خبر: ۸۱۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۵۰۰
این روزها مشکلات عدیدۀ آبی‌های پایتخت تمامی ندارد و هر آن بیشتر و بیشتر می‌شود.
شرط بزرگ استقلالی‌ها برای تمدید، وحشت را به جان این باشگاه انداخت!به گزارش خبرداغ ، با کوتاه ماندن دست استقلال از 3 جام ممکن در این فصل، مسئولان این تیم برای قدرتمند ساختن خود برایلیگ نوزدهم باید به دنبال بازیکنان باکیفیت بروند.

در همین راستا، 10 بازیکن آبی‌پوش قراردادشان به اتمام می‌رسد و همین امر نگرانی مسئولان این باشگاه را به همراه داشته است. البته ترس و نگرانی اصلی استقلال از شرطی است که بازیکنان این تیم یعنی وریا غفوری، سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی و... برای این تیم گذاشته‌اند.

شرط تمدید آنها این است که ابتدا قرارداد فصل جاری‌شان تسویه شود و سپس تمدید کنند. البته این هم شرطی طبیعی است چراکه آنها مطمئن هستند اگر نتوانند پول‌شان را بگیرند در آینده شانس چندانی برای دریافت طلب شان ندارند.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: