کد خبر: ۸۱۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۹
افسر بریتانیایی:
افسر ارشد بریتانیا مستقر در عراق گفت که تهدیدی از سوی گروه‌های تحت حمایت ایران در عراق و سوریه وجود ندارد.
تهدیدی از سوی ایران در سوریه و عراق وجود نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، یک افسر ارشد بریتانیایی مستقر در عراق امروز-سه‌شنبه- تاکید کرد که تهدیدی از سوی گروه‌های تحت حمایت ایران در عراق و سوریه وجود ندارد.

به نقل از آسوشیتد‌پرس،ژنرال کریس گیکا، افسر بریتانیایی عضو ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا گفت: «از سوی نیروهای تحت حمایت ایران تهدیدی در سوریه و عراق وجود ندارد. ما از حضور آنها آگاهیم و رفتار آنها و بسیاری از گروه‌های دیگر را زیر نظر داریم و این کار بخشی از ماموریت ما است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
سفیر آمریکا: ایران عامل تهدید در منطقه است
درپاسخ به سفیرآمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی
آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده نهاد های بین المللی جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک، عربستان سعودی جنایتکارشماره یک، امارات جنایتکارشماره یک، بحرین جنایتکارشماره یک، رژیم صهیونیستی جنایتکارشماره یک و سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک عامل اصلی، جنگ، ناآرامی های، بی ثباتی و ناامنی و پیدایش و رشد تروریسم، القاعده، گروهک تروریستی منافقین، طالبان، گروهک تکفیری جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوریه، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند و همچنان نیزادامه دارد.
هم سفیر جدید آمریکا در عربستان سعودی غلط می کند هم آمریکایی ها جنایتکارشماره یک!
هم سفیر جدید آمریکا در عربستان سعودی غلط می کند هم مدعیان حقوق بشرجنایتکارشماره یک!
هم سفیر جدید آمریکا در عربستان سعودی غلط می کند هم سعودی ها جنایتکارشماره یک!
هم سفیر جدید آمریکا در عربستان سعودی غلط می کند هم اماراتی ها جنایتکارشماره یک!
هم سفیر جدید آمریکا در عربستان سعودی غلط می کند هم بحرینی ها جنایتکارشماره یک!
هم سفیر جدید آمریکا در عربستان سعودی غلط می کند هم صهیونیست ها جنایتکارشماره یک!
هم سفیر جدید آمریکا در عربستان سعودی غلط می کند هم اروپایی ها جنایتکارشماره یک!
هم سفیر جدید آمریکا در عربستان سعودی غلط می کند هم سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
1 - آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک عامل تهدید در منطقه است.
2 - آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک عامل تهدید درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان است.
3 - که آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی در منطقه و جهان است.
4 - که آمریکا جنایتکارشماره یک منبع تهدیدی برای منطقه و جهان است و واشنگتن درامورداخلی تمام کشورهای منطقه و جهان دخالت می‌کند.
5 - آمریکا جنایتکارشماره یک مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درسراسرمنطقه و جهان شده است.
6 - آمریکا جنایتکارشماره یک به همراه رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درسراسرمنطقه و جهان باید در دادگاه های بین المللی کیفری محاکمه شود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: