کد خبر: ۸۱۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۳۶۲
تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیایی کار بسیار دشواری پیش‌رو دارد.
جنگ آشکار زنوزی با دو پرسپولیسی برای کسب سهمیه به گزارش خبرداغ ، در هفته پایانی لیگ برتر با توجه به شرایط جدول تقریباً تمامی دیدارهای حساس به‌حساب می‌آید، چرا که دو تیم برای قهرمانی، سه تیم برای کسب سهمیه آسیایی و دو تیم نیز برای سقوط نکردن می‌جنگند.

به جز دیدار پرسپولیس با پارس جنوبی جم که مشخص کننده تکلیف قهرمان لیگ است، هفته پایانی لیگ برای مردم تبریز و هواداران تراکتور هم بسیار حائز اهمیت است.

تراکتورسازی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار دشواری را پیش‌رو دارد، تی‌تی‌ها ابتدا باید خودشان فولاد خوزستان را شکست دهند و سپس امیدورا به متوقف کردن تیم خوب یحیی توسط شاگردان مهاجری باشند.

 

البته تفاضل گل بهتر تراکتور در مقایسه با پدیده تنها نقطه امیدواری هواداران این تیم به حساب می‌آید، این موضوع بدان معناست که در صورت تساوی ماشین سازی و پدید و پیروزی تراکتور بر فولاد این تیم به دلیل تفاضل گل بهتر در تبه چهارم لیگ خواهد ایستاد.


جدال تیم‌های زنوزی با دو سرمربی پرسپولیس در هفته پایانی لیگ قطعاً جذابیت‌های فراوانی خواهد داشت.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: