کد خبر: ۸۱۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۳۵۵
سنگربان اول سرخ های پایتخت با پیشنهادهای جدیدی از تیم‌های اروپایی مواجه شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سنگربان اول سرخ های پایتخت با پیشنهادهای جدیدی از تیم‌های اروپایی مواجه شده است.

 

درخشش فوق ستاره پرسپولیسی ها در جام جهانی برای تیم ملی کشورمان سبب شد که این بازیکن ارزشمند مورد توجه تیم های اروپایی قرار بگیرد

 

 

 

از همین رو امروز سایت  gazetedamga در مطلبی اعلام کرد: علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی ایران مورد توجه تیم‌های فنرباغچه، بشیکتاش و رایزه اسپور قرار گرفته است. او در ادامه مطلب خود عنوان کرد رایزه اسپور اخیرا به صف تیم‌های خواهان بیرانوند پیوسته است، این در حالی است که تیم خنک بلژیک نیز پیشنهاد 700 هزار دلاری خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه داده است. با این پیشنهادات به نظر می‌رسد دیدار پارس مقابل سرخ‌پوشان آخرین مسابقه بیرانوند در لیگ برتر ایران باشد و او را باید لژیونر جدید فوتبال ایران دانست.

 

گفتنی است، بعد از فنرباغچه و بشیکتاش که به این دروازه‌بان پیشنهاد دادند، باشگاه ریزه اسپور اخیراً به صف تیم‌های خواهان بیرانوند اضافه شده است. البته تیم خنک بلژیک نیز پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری خود را به پرسپولیس برای جذب بیرانوند ارائه داده است.

 

این در حالی است که دستکش طلایی لیگ برتر به بیرانوند خواهد رسید

دروازه‌بان پرسپولیس، با 15 کلین‌شیت تا پایان هفته بیست‌ونهم از این حیث رکورددار است و بدین ترتیب برای سومین فصل متوالی صاحب دستکش طلایی خواهد شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: