کد خبر: ۸۱۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۹۹
هر سال کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به امتیازاتی که کشورها می گیرند، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را تعیین می کند.برای فصل آینده اما یک شایعه کاملا جدی درباره ایران شنیده می شود و آن کاهش یکی از سهمیه های پلی آف است.
خبر بد برای فوتبال ایران؛ احتمال کاهش سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا

خبرهای نگران کننده‌ای درباره کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ هر سال کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به امتیازاتی که کشورها می گیرند، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را تعیین می کند.برای فصل آینده اما یک شایعه کاملا جدی درباره ایران شنیده می شود و آن کاهش یکی از سهمیه های پلی آف است.

در فصل جاری لیگ قهرمانان سهمیه ایران 2+2 بوده.یعنی دو تیم مستقیم به رقابت ها رفتند و دو تیم هم راهی پلی آف شدند که البته فقط ذوب آهن توانست به مرحله گروهی برسد.

حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که برای سال بعد یکی از سهمیه های پلی آف ایران کم می شود و تعداد سهمیه کشورمان به 2+1 می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: