کد خبر: ۸۱۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۲۰۵
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسشی در خصوص ادعای رویترز مبنی بر گره زدن ماندن در برجام از سوی ایران با فروش یک و نیم میلیون بشکه نفت در روز، ضمن رد این خبرسازی گفت: نقطه نظرات و مطالبات به حق ایران در نامه ۱۸ اردیبهشت رئیس جمهور کشورمان به سران کشورهای باقیمانده در برجام به وضوح و با صراحت بیان شده است.
سخنگوی وزارت خارجه: ادعای رویترز درباره ماندن ایران در برجام، با فروش نفت صحت ندارد

سخنگوی وزارت خارجه ادعای رویترز مبنی بر گره زدن ماندن در برجام از سوی ایران با فروش یک و نیم میلیون بشکه نفت در روز را رد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پرسشی در خصوص ادعای رویترز مبنی بر گره زدن ماندن در برجام از سوی ایران با فروش یک و نیم میلیون بشکه نفت در روز، ضمن رد این خبرسازی گفت: نقطه نظرات و مطالبات به حق ایران در نامه ۱۸ اردیبهشت رئیس جمهور کشورمان به سران کشورهای باقیمانده در برجام به وضوح و با صراحت بیان شده است.

موسوی خاطر نشان کرد: پرداختن به این گونه خبرسازی ها و گمانه زنی های ناقص و غیردقیق در فضای رسانه ای و عمومی نه تنها سازنده نیست، بلکه می تواند به تخریب فضای مورد نیاز برای یک دیپلماسی جدی در شرایط کنونی منجر شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: