کد خبر: ۸۱۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۸۳۷
بازگشت فوق ستاره آبی های پایتخت می توانست شیرین ترین خبر ممکن برای استقلالی ها به حساب بیاید که تکذیب شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  در حالی که در خبرها آمده بود فرهاد مجیدی سرمربی جدید آبی ها با پایان یافتن فصل جاری رقابت های لیگ برتر و در فصل نقل و انتقالاتی تابستان برنامه بزرگی تحویل باشگاه داده است که در رأس همه آن ها بازگشت دوباره الماس سیاه و محبوب هواداران استقلال قرار دارد ولی این خبر از سوی باشگاه استقلال تکذیب شد، بازگشت فوق ستاره سابق آبی های پایتخت به استقلال می توانست شیرین ترین خبر ممکن برای استقلالی ها به حساب بیاید.

 


طبق شنیده ها امروز یکی از مسئولین باشگاه استقلال درخصوص احتمال بازگشت تیام آب پاکی را روی دست هواداران ریخت و خبر معاوضه این بازیکن با طارق و ایسما را به صورت کلی تکذیب کرد و اعلام داشت که مجیدی هنوز لیستی به باشگاه بابت جذب بازیکنان نداده است.

 

گفتنی است، استقلال تهران در زمان سکانداری وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی ها به هیچ وجه نتوانستند آنچه که دل هواداران را شاد می کند انجام دهند چرا که آن ها با عملکرد بسیار ضعیف خود در بازار نقل و انتقالات نتایج دلچسبی را برای تیمشان به ارمغان نیاوردند لذا این امر باعث شد وینفرد شفر سرمربی سابق آبی ها را از استقلال اخراج کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: