کد خبر: ۸۱۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۳۴۳
ظریف خطاب به ترامپ:
وزیر خارجه با ضمیمه کردن طرح بولتون برای خروج از برجام پیش از سمت فعلی خطاب به ترامپ، گفت: پیش از این که بولتون را به کار بگیرید، این طرحی بود که وی و همدستانش در تیم بی برای ایران داشتند.
در طرح بولتون و تیم «ب» فقط شماره تلفن گنجانده نشده بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در توئیتی با ضمیمه کردن طرح جان بولتون برای خروج از برجام پیش از سمت فعلی او خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت: آقای ترامپ! قابل توجه در صورتی که قبلاً ندیده باشید. پیش از اینکه جان بولتون را به کار بگیرید، این طرحی بود که وی و همدستانش در "تیم بی" برای ایران داشتند. یک نقشه مفصل برای اطلاعات جعلی، جنگ دائمی و حتی پیشنهادات توخالی برای مذاکره. تنها تفاوت این بود که در آن طرح، شماره تلفن گنجانده نشده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۲۳:۰۳
1 - غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
2 - کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
3 - غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
4 - کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
5 - که غربی‌ها چگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
6 - دولت های این کشورهای غربی با تروریست ها ارتباط دارند.

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۲۳:۱۲
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به اندازه ۱۰۰ سال درآمد نفتی ما در منطقه برای کمک، حمایت، پشتیبانی ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی منافقین، گروهک تروریستی جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن ومنطقه خاورمیانه هزینه کرد، اما چیزی به دست نیاورد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: