کد خبر: ۸۱۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۵
خوشرودی مطرح کرد؛
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره حضور وزیر خارجه در جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: نمایندگان سوالات خود را از وزیر خارجه مطرح کردند و تعدادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع شدند و تعدادی هم قانع نشدند که طبق آیین نامه مجلس به صحن علنی ارجاع و در آنجا مطرح می‌شود.
ظریف برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به صحن مجلس می‌رود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی نجفی خوشرودی  در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این نشست با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و به منظور پاسخگویی وزیر به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: علیرضا سلیمی نماینده محلات، مصطفی کواکبیان نماینده تهران، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، سلام امینی نماینده ایلام، اصغر گدرزی نماینده استهبان،  و محمود صادقی نماینده تهران سوالات خود را پیرامون مسائل مرتبط با سیاست خارجی مطرح کردند و وزیر امور خارجه نیز به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع شدند و تعدادی هم قانع نشدند که طبق آیین نامه مجلس به صحن علنی ارجاع و در آنجا مطرح می‌شود.

نجفی خوشرودی گفت: در ادامه جلسه، ظریف گزارشی از اقدامات اخیر کشور در رابطه با برجام و بدعهدی‌های آمریکا ارائه داد. وزیر امور خارجه تصریح کرد که مدت‌ها قبل از خروج امریکا از برجام مکاتباتی با سایر طرف‌ها درمورد نقض تعهدات از سوی آمریکا داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: