کد خبر: ۸۱۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۳
نخست وزیر پاکستان خواهان حل مشکل خطوط انتقال گاز ایران و پاکستان شد و از مسئولان بخش انرژی این کشور خواست تا با ارسال نامه‌ای از موضع اروپا و آمریکا در این باره مطلع شوند.
دستور عمران‌خان به اعضای کابینه برای اطلاع از موضع سران اروپا و آمریکا در مورد خرید گاز از ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان از مسئولان بخش انرژی کابینه خود خواست تا هرچه سریع‌تر از طریق ارسال نامه از موضع قطعی سران اتحادیه اروپا و آمریکا درخصوص خرید گاز از ایران آگاه شوند.

وی در ادامه افزود: اگر مشکلی به دلیل تحریم‌ها وجود نداشته باشد، ما فورا پروژه را نهایی خواهیم کرد و بخشی را که وظیفه ماست، تکمیل می‌کنیم.

عمران خان در ادامه تاکید کرد: تحریم‌ها علیه ایران مهم‌ترین مشکل برای تکمیل این پروژه است و اگر ما بابت تحریم‌ها نگرانی نداشته باشیم، برای خرید گاز از ایران تردید نخواهیم داشت.

به نقل از دیلی پاکستان، وی هم‌چنین گفت: دولت پاکستان با همکاری با دولت ایران این مشکل را حل خواهد کرد و دو طرف تلاش می‌کنند تا این پروژه به شکلی مصالحه‌آمیز اجرایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: