کد خبر: ۸۱۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۱۷۳
امام مطرح کرد؛
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رئیس‌جمهور شب گذشته به جایگاه قانونی خود اشاره کرده و به تشریح محدودیت‌های عملی پرداخت و امیدوار بود تا بتوانیم با وجود تهدیدهای فعلی، انسجامی را میان مردم فراهم کنیم و از حذف افراد واجد شرایط در انتخابات پیش رو پرهیز شود.
جزئیات نشست فعالان سیاسی با رئیس‌جمهور/ تاکید روحانی بر پرهیز از حذف افراد واجد شرایط در انتخابات پیش رو

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جواد امام  در تشریح نشست شب گذشته فعالان سیاسی با حسن روحانی گفت: جلسه شب گذشته به نسبت جلسات پیش از آن از کیفیت بالاتری برخوردار بود و گفت‌وگوهایی رودررویی میان دوستان سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا مطرح شد.

وی ادامه داد: گلایه‌مندی‌ها از دولت، بی عملی برخی وزرا و همچنین بحث‌هایی که ضرورت بازنگری دارند از سوی این فعالان سیاسی مطرح شد. همچنین حاضران در نشست از اقداماتی سخن گفتند که انتظار می‌رفت رئیس‌جمهور برای تسهیل کار احزاب و فعالان سیاسی انجام دهد. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: همچنین بسیاری از حضار از ضعف عملکرد دولت در قطع ارتباط با افکار عمومی سخن گفتند و از عدم انتخاب سخنگو برای دولت انتقاد کردند. 

وی افزود: رئیس‌جمهور هم ضمن پذیرش عمده مسائل مطروحه، به جایگاه قانونی خود اشاره کرده و به تشریح محدودیت‌های عملی پرداخت. ایشان گفت خیلی از مشکلات که امروز مردم از چشم دولت می‌بینند عملا در اختیار دولت نیست و آنچه در افکار عمومی است و آنچه باید باشد، فاصله زیادی دارد. 

امام گفت: روحانی ابراز امیدواری کرد که باید مردم را راضی نگه داریم تا خدای ناکرده با غیبت آنها مواجه نشویم که کار بدون حضور مردم امکان‌پذیر نیست. 

وی افزود: رئیس‌جمهور به مشکلات دوره ترامپ و یاغی‌گری‌های وی نیز اشاره کرد و گفت با این شرایط دیگر فرصتی نیست که بخواهیم مذاکره داشته باشیم اما ما فرصت‌هایی را که از قبل بود را به دلیل عدم وجود اختیارات در حوزه سیاست خارجی از دست داده‌ایم. وی امیدوار بود تا بتوانیم با وجود تهدیدهای فعلی، انسجامی را میان مردم فراهم کنیم و از حذف افراد واجد شرایط در انتخابات پیش رو پرهیز شود. 

مدیرعامل بنیاد باران در پاسخ به این سوال که با توجه به دیدار مشترک رئیس‌جمهور با فعالان سیاسی هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا، آیا می‌توان این دیدار را مقدمه‌ای برای ادامه دیدارهای مشترک جریان‌های سیاسی دانست، گفت: ما امیدوار هستیم و معتقدیم آن چیزی که امام(ره) فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» ناظر بر همین بود که اگر ما اتحاد و انسجام داشته باشیم و رای مردم را محترم بشماریم، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم با بخشی از فرزندان انقلاب با بی‌مهری برخورد کنیم و حبس و حصر و خانه‌نشیتی داشته باشیم، باعث می‌شود نتوانیم در برابر دشمن واکنش درستی داشته باشیم. در جنگ تحمیلی همه با سلایق مختلف در کنار هم مقابل دشمن قرار گرفته بودند. اگر امروز هم نگاهمان این است که نگذاریم دشمن غلطی انجام دهد، دلداده‌های نظام وانقلاب باید در کنار هم قرار بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: