کد خبر: ۸۱۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۸
وزیرخارجه آمریکا گفت که من بابت اینکه نتوانستم به دیدن مرکل و همتای آلمانی‌ام بروم، متأسفم. ما این دیدار را در هفته‌های آتی انجام می‌دهیم. البته تاریخ دقیق آن مشخص نیست اما فکر می‌کنم که این کار انجام می‌شود.
پمپئو: در هفته‌های آینده به دیدار مرکل می‌روم

وزیرخارجه آمریکا که اخیراً به یکباره سفرش به برلین را کنسل کرد، گفته که می‌خواهد با صدراعظم آلمان و وزیر خارجه این کشور طی هفته‌های آتی دیدار کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه خبری سی. ان. بی. سی گفت که قصد دارد تا در چند هفته آینده با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و هایکو ماس، وزیر خارجه این کشور دیدار کند.

پامپئو سفر هفته گذشته خود به برلین را لغو و به صورت ناگهانی به عراق رفت.

وی در این مصاحبه گفت: من بابت اینکه نتوانستم به دیدن مرکل و همتای آلمانی‌ام بروم، متأسفم. ما این دیدار را در هفته‌های آتی انجام می‌دهیم. البته تاریخ دقیق آن مشخص نیست اما فکر می‌کنم که این کار انجام می‌شود.

وزیر خارجه آمریکا همچنین افزود که به دنبال گفتگو با سایر مقام‌های آلمانی نیز هست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: