کد خبر: ۸۱۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۴۱۶
از دست رفتن شانس قهرمانی بعد از تساوی استقلال برابر صنعت نفت حسابی سرمربی این تیم را خشمگین کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، فرهاد مجیدی پست ابتدایی خود در خصوص خواسته وزیر و معاونش برای قهرمانی پرسپولیس را از صفحه اینستاگرامی خود پاک کرد و با تغییراتی در نگرانش آن بازهم منتشرش کرد.

 

 

گفتنی است در نوشته جدید او یک وجه تمایز وجود دارد. کلمه معاون وزیر به معاون وزیر امورخارجه تبدیل شده است تا فرهاد مجیدی پای عراقچی را هم به این موضوع بازکند. او در این متن خود به زمین و زمان تاخته است باید منتظر عواقب کار خود را نیز در نظر بگیرد و درصورت نداشتن مستنداتی مبنی بر ارادۀ دولت و وزیرانش برای قهرمانی پرسپولیس، مشکلات زیادی سر راه مربی جوان آبی‌ها قرار خواهد گرفت.

 

فرهاد مجیدی در پستی دیگر اعلام کرد از زمان حضور من در استقلال شاهد کمک‌های فراوان سلطانی‌فر بودم و تمام گلایه‌های من از آقای عراقچی بوده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
به نظر من اکبریان باید داور منچ بشه نه فوتبال
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: