کد خبر: ۸۱۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۳۰۵
سرخ های پایتخت در طول رقابت های لیگ برتر امسال با مصدوم چندین بازیکن اصلی خود روبرو بودند.
خبر خوش کاپیتان پرسپولیس که با خود همراه دارد! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرخ های پایتخت در دیدار سرنوشت ساز و بسیار حساس خود در جام حذفی در برابر زردپوشان اصفهانی می توانند از هر دو کاپیتان خود در ترکیب استفاده نمایند. 

 

مصدومیت این بازیکن ارزنده پرسپولیسی ها به طور کامل رفع شده و در اختیار کادرفنی قرار گرفته است، هر چند ماهینی کاپیتان دوم سرخ های پایتخت مدت ها است که با شاگردان برانکو در تمرین حاضر است و در تمرینات نیز آمادگی خود را به اثبات رسانده ولی به نظر می رسد سرمربی کروات پرسپولیس برای استفاده از او در جمع بازیکنان اصلی تیمش در دیدارهای باقیمانده از فصل جاری ریسک نکرده و او را به میدان نفرستد ولی در بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان از او در ترکیب استفاده نماید هر چند شاید یکی از دلایل اینکه برانکو از وی استفاده نمی کند فعلا عدم آمادگی بدن وی در تمرینات می باشد. 

 

 

 

کاپیتان دوم پرسپولیسی ها در شهرآورد نیم فصل اول امسال دچار مصدومیت شد تا به اجبار پای خود را به تیغ جراحان بسپارد، حال با طی شدن دوران نقاهت مصدومیتش آرام آرام آماده است تا با صلاح برانکو به ترکیب پرسپولیس بازگردد ولی با توجه به نوع مصدومیتی که ماهینی داشته بعید به نظر می رسد که برانکو برنامه ای برای استفاده از این بازیکن در تنها بازی باقیمانده لیگ داشته باشد ولی در صورتی که پرسپولیس نیاز مبرم به این بازیکن داشته باشد می تواند در ترکیب قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: