کد خبر: ۸۱۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: بارها اعلام کرده‌ایم صدرصد موافق خصوصی شدن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستیم و این موضوع نظر دولت و بنده و مجموعه وزارتخانه است
چراغ سبز وزیر ورزش به خصوصی سازی سرخابی ها

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ،در دویست و سومین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر با تاکید بر جداسازی جوانان از ورزش گفت : نظر و موضع دولت صدرصد موافق جداسازی این دو بخش و تشکیل سازمان مستقل ملی جوانان است 

مسعود سلطانی فر گفت :موضع دولت صدرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است چرا که اعتقاد و باور داریم مسائل جوانان نظیر اشتغال ، مسکن ، تحصیل و ازدواج زیر مجموعه یک وزارتخانه نمی تواند قرار گیرد. 

وی ادامه داد : به محض طرح شدن موضوع جداسازی در صحن علنی مجلس و تصویب قانون ، ظرف دو تا سه ماه آمادگی داریم تمامی مراحل و اقدامات لازم برای جداسازی را از طرف وزارتخانه انجام دهیم.

به نقل از وزارت ورزش و جوانان،  مسعود سلطانی فر درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: بارها اعلام کرده‌ایم صدرصد موافق خصوصی شدن این دو باشگاه هستیم و این موضوع نظر دولت و بنده و مجموعه وزارتخانه است و تاکید می‌کنم تمامی معاونین و مدیران بایستی هماهنگ با معاون قهرمانی برای واگذاری و خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اقدام کنند و مصوبات دولت در این موارد به سرعت انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: