کد خبر: ۸۱۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۱
دروازه بان جوان استقلال بعد از یک نمایش درخشان برابر الدحیل برای مصاف با نفت آبادان انگیزه متفاوتی دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، ثبت چهار سیو بسیار خوب برابر مهاجمان آماده الدحیل باعث شد تا در روزی که استقلال یک گل دریافت کرد و شانس صعود را از دست داد، سید حسین حسینی تبدیل به بهترین بازیکن زمین شود.


حسینی که در ماه های اخیر نفر اول دروازه استقلال است، انگیزه زیادی دارد تا با بازگشت به نوار کلین شیت خود استقلال را برای حفظ عنوان بهترین خط دفاعی لیگ یاری کند. دروازه بان آبی پوشان که در سه دیدار گذشته استقلال نتوانسته کلین شیت کند، انگیزه فراوانی برای رسیدن به یک کلین شیت جدید دارد و به خوبی می داند برای رسیدن استقلال به عنوان بهترین خط دفاعی لیگ نیاز به دو کلین شیت متوالی دارد و البته خیلی با این کار بیگانه نیست.


دیدار با نفت آبادان اولین آزمون حسینی خواهد بود و این بازیکن این روزها در تمرینات با انگیزه و جدیت فراوان تلاش می کند تا فرم خوب خود را حفظ کرده و دوباره کلین شیت کند.


 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: