کد خبر: ۸۱۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۳
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: دو برادر که بر اثر اختلافات خانوادگی اقدام به قتل ۲ خواهر خود کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.
جنایت؛ مرگ دو خواهر به دست برادران‌شانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا  ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: دو برادر که بر اثر اختلافات خانوادگی اقدام به قتل ۲ خواهر خود کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالله فاتحی روز پنجشنبه اظهار داشت: عصر چهارشنبه در ناحیه منفصل نایسر دو برادر با دو خواهر خود درگیر شدند که این درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد.

وی یادآور شد: قاتل که برادر مقتولان است پس از دستگیری اعتراف کرد یکی از آنها را خفه کرده و دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

سرهنگ فاتحی اضافه کرد: پس از تماس همسایه ها با پلیس ۱۱۰ بلافاصله ماموران کلانتری ۱۸ ناحیه منفصل شهری نایسر در محل حاضر شدند و پس از بازسازی صحنه، ۲ برادر را به اتهام قتل و دیگری مشارکت در قتل دستگیر کردند.

وی افزود: این قتل عصر دیروز رخ داد و قاتل با اعتراف به قتل علت آن را اختلافات خانوادگی و مشاجره لفظی میان خود و خواهران ۳۴ و ۲۲ ساله اش اعلام کرد.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد، تاکید کرد: با حضور قاضی کشیک و بازسازی صحنه جرم این دو برادر با حکم قاضی روانه زندان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: