کد خبر: ۸۱۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
اتحادیه علمای مسلمان در دیاله:
اتحادیه علمای مسلمان در استان دیاله امروز- چهارشنبه- اعلام کرد که اگر ایران مورد هجوم هر کشوری واقع شود،‌ اعلام بسیج همگانی خواهد کرد.
اگر ایران مورد حمله هر کشوری قرار گیرد، ‌اعلام بسیج همگانی می­‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «جبار العموری» رئیس شاخه اتحادیه مسلمانان در استان دیاله گفت: «مردم عراق از هر طیفی مواضع جمهوری اسلامی ایران در زمان حضور عناصر تروریستی داعش در بغداد را فراموش نخواهند کرد، آنها با سلاح و ارائه مشاوره­‌های استراتژیک برای نابودی خطر تروریست‌­ها در زمانی که کشورهای دیگر شانه از بار مسئولیت خالی کرده بودند،‌ از ما حمایت کردند».

وی در ادامه افزود: «اتحادیه علمای مسلمان در صورتی که تهران توسط هر دشمن متجاوزی مورد حمله قرار گیرد،‌ اعلام بسیج همگانی خواهد کرد. ما فرزندانمان را برای دفاع از ایران خواهیم فرستاد و تأکید می­‌کنیم که منطقه خاورمیانه روز به روز به سونامی خطرناکی که رژیم صهیونیستی پشت صحنه آن است، ‌نزدیک می­‌شود».

به نقل از بغداد الیوم،‌ «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید  روز دوشنبه گذشته اعلام کرده بود که آمریکا ناوگروه­‌های «آبراهام لینکلن» و بمب‌افکن­‌هایی را به منطقه خاور میانه فرستاده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: