کد خبر: ۸۱۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۸
رئیس پلیس فتای تهران درباره درخواست روز گذشته وزیر آموزش و پرورش از پلیس فتا و دادستانی برای یافتن منبع و چگونگی انتشار کلیپ‌های منتشر شده از مدارس گفت: در صورتی که درخواستی از سوی آموزش و پرورش یا دیگر نهادها مطرح شود، با هماهنگی مقام قضائی اقدامات و بررسی‌های فنی خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.
واکنش پلیس فتا به درخواست بطحایی درباره کلیپ‌ها: تاکنون درخواستی نشده

به گزارش خبرداغ ، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ اعلام کرد که تاکنون درخواستی از سوی آموزش و پرورش درخصوص ماجرای انتشار کلیپ‌های منتشر شده از مدارس به این پلیس نرسیده است.

سرهنگ تورج کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره درخواست روز گذشته وزیر آموزش و پرورش از پلیس فتا و دادستانی برای یافتن منبع و چگونگی انتشار کلیپ‌های منتشر شده از مدارس اظهارکرد: برابر آخرین اطلاعات ما تاکنون هیچ درخواستی از سوی آموزش و پرورش در این خصوص به پلیس فتا نرسیده است.

وی ادامه داد: اما در صورت اینکه درخواستی از سوی آموزش و پرورش یا دیگر نهادها مطرح شود، با هماهنگی مقام قضائی اقدامات و بررسی‌های فنی خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: